Jump to content

AJUDA - Calopsita não para de piar

Ana Layus

Recommended Posts

Olá gente, preciso de ajuda, minha calopsita é um macho e amansou faz pouco tempo e quando amansou ela começou a só querer comer no meu dedo e com eu segurando a comida na frente dela, estou preocupada, pois ela não come mais com a frequência que comia sozinha, tenho que colocá-la no meu dedo e dar a comida. 

outra coisa que não sei o que fazer, desde então, ao ela se acostumar a ficar fora da gaiola toda vez que eu saio do ambiente que ele está ele não para de piar, e se deixar ele fica horas seguidas piando sem parar, o que faço? Não aguento mais, pois é muito alto e agonizante, sem parar, sem descanso 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...

Important Information

We use cookies to improve your browsing experience on the portal. By using Clube das Calopsitas, you agree to the cookie monitoring policy. For more information on how this is done, visit Cookies Policy.